شکلک های فانتزی و ناز برای آتین و دوستان

کاربردی دخـمـلـونــه

1390/2/13 16:33
نویسنده : مامی آتین
2,998 بازدید
اشتراک گذاری

          


* * *      *                        *          *                   *    * *      *    *    *  Hippie  *    *   *    *    *    *    *     *           *      *    *      *     *   Peppy  *   Cool 
Girl   *   Hippie   *   Rastafari  *  Red 
Hair  *  Hippie  *  Hairdo  *  Hippie  *  Hippie  *  Hippie  **    *  Red 
Hair  *  Hairdo  *  Brown
 Hair  *  Blond
 Hair  *  Black
 Hair  *  White
 Hair  *       *     Jazz 
Saxophone      *    * ********************* ** *** * ***********   

************
* *  * * * * ****
**  *  ***   *  Rolling Pin *  Stop 
Looking at my Boobs  *    *      *  Whoop De Doo  *      *    * * Viking  *  Hippie  *  Queen  *    *  Girl Power   *      *       *   *    *     *    *    *    *    *    *     *     *   *    *  ****** * *

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان عسل
6 اردیبهشت 90 15:47
سلام. کار جالبي کردين. مرسي. لينکتون ميکنم. شما هم خواستي لينک کن ! موفق باشي
مامان هانیه سادات
6 اردیبهشت 90 16:29
سلام. ممنون چه کار خوبی. شکلکای متنوعی گذاشتین. اگه اجازه بدین لینکتون کنم.
مریم
6 اردیبهشت 90 17:15
سلام عزیزم چه کار خوبی کردی من عاشق این عکسها هستم فقط اگه میشه عکسهای بزرگتر هم بذار ممنون میشم من با اجازه لینکت کردم... پیش منم بیا خوشحال میشم...
غزل
7 اردیبهشت 90 15:57
خیلی عالیه به کارتون ادامه بدید نمن که شما رو لینک کردم***شماهم دوست داشتید لینک کنید